Friday, April 27, 2007

Minggu lepas saya gi kursus di JB... Kursus pasal alat baru... Colorimeter, Turburdity, YSI 560, and macam macam lagi... semua untuk tujuan enforcement la...

Kami kursus kat M Suites Hotel... Emm... best hotel ni... besar... makan pun kenyang jak slalu... hehe

Mula mula saya tinggal rumah Charlie... hehe... sa punya kawan orang sarawak...

Kami pi kursus pun merempit jak... hehe... biasalah... Charlie pun budak bujang juga kan... hehe

Emm... lama nda main bahan kimia... macam masuk tingkatan 5 balik... hahaha... main ngan bahan kimia jak...

Macam macam la... nak kenal balik ngan Mercury... asid... ph pun nak belajar balik... hehe

Ni pulak standard untuk color air... ni untuk tujuan calibrasi alat jak...

Hahaha... Lau Charlie nampak, mesti dia marah... mula mula saya duduk rumah ni... cian saya tidur kat lantai... hahaha... Uda la bantal banyak peta... terpaksa sa pi bungkus ngan baju sa... huhu...

Nasib baik malam ke 2 tidu hotel... M Suites punya hotel memang besar.... patutnya satu bilik ada dua orang tapi saya sorang jak... haha... Rugi gov bayar RM380 satu malam untuk saya.... hehe

Teno, siap ada dapurr lagi... best oo...

Ini salah satu alat yang kitorang belajar... Colorimeter... Emm... boleh check BOD, SS, 90 parameter boleh read...

Ni pula tukang bagi markah saya... Dia ni kedekut gila ngan markah... adios... saya rasa dia ni... hehe... Yuck... haha

Haha... Charlie tengah ujian... takut nak mapos dia... haha

No comments: